En sista april
En ledig måndag. En måndag som jag rivstartade som vanligt med ett morgonpass kl 06.30 och även ett kl 08. Ca 30 st tränisar fick jag med mig på morgonens pass 👍🏻💪🏻

(null)

(null)

Underbar måndagsstart!! Och mellan passen överraskades jag utav en av tränisarna som dök upp på båda passen, han hade varit på bageriet och handlat en påse nybakade frallor till mig 💚
Fantastiska människor jag har i min närhet 🙏🏻

(null)

På vägen hem från morgonpassen upptäckte jag den här sötnosen högt upp i ett träd. Jösses så söta dem är 🐿

(null)

Mexx och jag har njutit på altanen i solskenet ☀️ och altan med lä... För på andra sidan blåser det storm! 🌪🌪
Han älskar att mysa på altanen 😻

(null)

En sväng till tippen har jag oxå hunnit med! Och så gick jag iväg och körde ett tredje pass för dagen 😂. Lättgympa med bara pensionärer. Så skönt och så härlig soft musik. Där trivdes jag 👌🏻💪🏻

(null)

Nu ligger jag raklång i soffan och somnar snart haha... Produktiv, effektiv och skön ledig dag.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress