mot sol, värme & massa bad
 
Fy bubblans!! Väcktes vid 4-tiden imorse utav att hjärtat slog volter och
jag var genomsvettig...
Drömde att jag idag vaknade 14.00 och inte alls hann med vad som skulle göras innan
planet lyfte!
Förmodligen för att jag vetat om att denna dag får inget gå fel om jag ska hinna med allt som
står på lappen som ska fixas innan vi flyger 16.30...
Efter den väckningen har jag legat småvaken ända tills jag steg upp vid 06.15, då vaknade
t o m Hampus och undrade om jag inte skulle gå upp ;-)
Men han somnade om igen, vilken tur!
 
Bättre uppvaknande har jag varit med om, nu kan det nog bara bli ro i kroppen igen...
 
-
 
Hemma igårkväll vid 20-tiden från 2-dgrskonferens i Uppsala.
Jag som hade trott att jag skulle kunna blunda en stund på planet hem,
men så blev det inte.
Hamnade bredvid ett ungt par med sin 1,5åring som flög för första gången.
Å halleluja vilka nervösa föräldrar och SOM det smittade av sig på lilltjejen, stackarn!
Så jag gick in i nån "extramamsroll", har ju väldigt lätt för barn och de flesta gillar mig
(inget skryt, men underbart att man kan connecta så med barn)
Hon och jag kollade in hennes nagellack, hon bjöd på en banan mm...
Men vid landningen var hon panikslagen lilla dockan.... Men så fort jag sa att jag såg
en lastbil på marken släppte all nervositet hos henne.
Så lite "hjälte" kände jag mig när jag steg av planet och föräldrarna hade tackat ett
antal ggr för att jag var så underbar och snäll.
 
Härligt att man kunde bidraga till lite lugn i luften...
 
På g ut till Arlanda flygplats igår!
 
 
-
 
Sen var det bara raka vägen hem och hämta juvelen hos bästisten Melker
och världens bästa fam. Petersson!
Hampus hade haft det hur bra som helst dessa dagar....
 
Tack vänner för all hjälp!
 
Idag blir det alltså packning, städning, fakturering, pengaväxling, handling -
sen är vi, jag Hampus & Théa redo att "boarda" flygplanet som ska
ta oss ner till Turkiet och Alanya!
 
 
Där ska vi i en vecka bada, sola, äta glass, shoppa, restaurangbesöka, dyka i
vågorna, dricka gott, äta gott & bara hänga!!
 
Igår ringde Hampus fröken och önska trevlig resa - kärt gjort.
Men nu är det nog lika bra att dra igång med dagens "to do-lista"... Puh :-)
 
- "Be inte om medvind - segla!" -
 
Ska försöka lyckas koppla upp mig något under veckan och försöka blogga lite,
men annars kanske jag dyker upp något på facebook eller instagram med nån
bild under veckan :-)
På instagram kan du följa mig på
mallan_75
 
Ha en go vecka alla, det tänker vi ha det!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress