Zlatanx2

Jaaaaaaaaaaaa, Zlatan is back på banan igen!!!
Så härligt att höra/se :))
Än så länge tvåmålsskytt i CL-matchen mot Arsenal...

Onsdagen börjar lida mot sitt slut, och inte det minsta trött ikväll heller.. Får väl se hur det blir när jag alldeles strax lägger huvudet på kudden!!
Hampus har ikväll varit på "Mega-myset" på scouterna.. Under tiden passade jag på att städa undan lite på hans rum och tog ett hångelvarv med dammsugsslangen...
Så nu är man hyfsat redo för morgondagens fika-mys här hemma med de bästa vännerna och kidzen!!

Ska bara iväg och handla lite imorrnbitti till våfflorna.. Vi får väl ha både lite glass och grädde till dem ;)

Hampus har klagat på huvudvärk två kvällar i rad här nu, ska nog fråga imorrnbitti om han har ont.. Elr det bara är ngt som kommer framåt kvällskvisten!!??

Måste börja "tänka" över påskäggen imorrn, kanske t o m fixa ngt... Å så får vi handla hem lite påskmat, även om varken jag elr Hampus är direkt förtjusta i det.
Men det hör liksom till!!!

Hampus & Melker har bestämt att de ska leka nästa fredag och dessutom sova över hemma hos Melker..
Så jag är barnfri nästa fredagkväll.., vad ska jag göra då?? ;)
Jaja, det löser sig!!

Men nu blir det tandborstning, 25 armhävningar och skutt i säng!!

Nattis....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress