Slottshelg
Har i helgen som gick hängt på Örenäs Slott utanför Landskrona tillsammans med sju andra från vår träningsgrupp på en träningsweekend i strålande sol och en fantastisk miljö ☀️💙
Vi åkte upp i lördagsmorse med lagom med förväntningar, strålande humör och ett gott gäng. 
Vi har tränat, lyssnat på föreläsningar, ärit gott, sovit som prinsessor, haft bröllopsfest ovanför oss, njutit av en fantastisk utemiljö och vilket väder vi bjöds på... 😀
Tur att en del av träningen var utomhus 👍🏻
Örenäs Slott lär få fler besök utav mig 💞

(null)
Ålabodarna 🇸🇪


(null)
Fantastisk utsikt från slottets höjd


(null)
Du kan tro att jag hade det toppen när jag gjorde ett val. Jag valde utegymmet istället för en löpskole-föreläsning. Jag gör det jag tycker är bäst.


(null)
60 pannor marklyft! Stolt 😀


(null)
60 kg igen... och igen... 🏋🏻‍♀️


(null)
Yogaljuset kl 07.30 söndagmorgon ☀️


(null)
Utsikten från mitt rum 🌳💙☀️


(null)
Slottet i kvällsskymning


(null)
Öresund 🇸🇪


(null)
Här sov jag gott 😴


(null)
Eftermiddagshäng vid poolen 💙



(null)
En del av gänget 💪🏻👊🏻


(null)
Crew’t har käkat slottslunch på terrassen ☀️


(null)
En lång pw för mig själv...

En super mysig och härlig helg i slottsmiljö.
Tack!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress