Veckans sista dag 🇸🇪
Cyklade ner till stranden lite i 8 imorse. Med ryggsäck på ryggen lastad med musiklåda, handduk och tabata-timer.. En mulen med ändå ganska varm morgon 🌥🌾💦

(null)

Och när klockan slog halv 9 hade drygt trettio andra hittat ner till stranden och plancerat ut sina träningsmattor. Vi körde ett morgonpass där på stranden. Ljuvligt! 
Vilken jäkla miljö att få lov att träna i 💙🇸🇪

(null)

(null)

I eftermiddag åkte Hampus och jag in till Malmö. Hampus köpte ett nytt tangentbord, och jag lämnade tillbaks klänningen som jag köpte i måndags och som jag verkligen älskade! Men när man använt ett plagg en kväll och tyget trassla redan då fick den åka tillbaks!
De hade ingen ny, för det ville jag helst ha! Men finns på deras nätbutik! Så jag får beställa den istället 😍
Lika bra att passa på när man hittar en klänning som faktiskt funkar och som satt bra 👍🏻👗
Händer ju typ aldrig! 😂

Sen har vi bara varit hemma och slöat, i solen ☀️☀️
Och kollat VM-finalen så klart! Grattis Frankrike, men jag höll på Kroatien! ⚽️
En månads fotboll är nu över! Tomt...
Har varit en fantastisk månad. Tack!  ⚽️
(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress