konferensdagar
 
Tidig morgon i Bjärred..
Ska dra mot flygplatsen om en timme, pheeeey....
Och det känns lite höstlikt när man tittar ut och det är mörkt och träden rör sig rejält,
Ska försöka få ihop en packning på en timme oxå, gaaaaah!
Hur ska jag kunna veta vad jag vill ha på mig imorrn elr redan ikväll när det är middag
på "hemligt ställe"...
Fick iaf köpt en liten resväska/handbagageväska igår, så nu är man redo för att flyga!
Önskar bara att dessa två konferensdagar flyger fram och att jag snart igen sitter
på planet hem imorrnkväll och får lov att "tänka" semester :-))
 
Turkiet har sällan kommit lägligare!!
Ska bli så jävla skönt.
 
-
 
Igår var det alltså ZUMBA-premiär för denna terminenen!
Det gick väl sådär ska erkännas, kondisen är nog körd i botten och helt nytt program
är ingen superkombination...
Men såååååå jäkla kul och upplyftande!! Man "flyger" på molnen ett par timmar efter
passet och bara ler!!
Sen tror jag bannemej att vi har Sveriges Bästa Instruktörer! 4 helt grymma tjejer som
ger allt - alltid!!
Suveräna!!! Det gör det ännu roligare, jag lovar...
 
Men nu är det badrummet en kvart, sen packning.
Sen är man "on the road" igen!
 
Tjing
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress