ögonlocksstrejk


Sitter i soffan med håret åt 63 olika håll, ögonlocken är tuffa emot mig och vill knappt
lyfta sig, kroppen är sliten men uppe är jag!!
Det är ju ändå det som gäller ;-)
Det är slitsamt med ett jobb ute på vägarna, och långt hemifrån. Man tror kanske inte det,
men det är drygt långa dagar och många mil i bil - det suger energin ur kroppen!

Men nu är jag hemma igen, hemma lagom till träningen igårkväll -
och den gick som en dans!
Hej å hå vad det svänger...

Mina dagar i Blekinge har varit super!
Säljer bra just nu och gjort ända sedan jag kom tbx från semestern,
man börjar ju undra när "fallet" kommer...
För så här kan jag väl inte alltid ha det?

Jag säljer Eric Saade-väggalmanackor för 2010 som "smält smör i solskenet",
det verkar kunna bli en högoddsare på mångas önskelistor inför julen!!
Om man ska tro personerna i butikerna som beställer dem...
Ica Maxi-butikerna är superduktiga på att köpa dessa ;-)
måtte de bara sälja ur butiken oxå!!!!!

Så är det någon som vill ha en Eric Saadekalender fram mot december
får ni höra av er!
Det ska jag nog allt kunna fixa :-)

-

Idag ska det jobbas i ett rasande tempo för att sen kunna hänga med
lillebror och flytthjälpen upp till Växjö med en full-lastad bil!

Vi hjälper till, och vill ju se vart vår älskade lillebror/morbror ska bosätta sig...
Det är en tung dag,
känns konstigt att min lillebror tar klivet och flyttar "långt härifrån"
(visserligen bara drygt två timmars bilresa härifrån men ändå)
Han är tio år yngre än mig och kommer alltid att förbli min lille bror,
och man har lite svårt att inse att han börjar bli vuxen...
Men han vet oxå vart vi alla finns här hemma!

Ett superduper LYCKA TILL Niklas i Växjö med nya lyan, nya jobbet
& kärleken till en viss underbar tjej...

We gonna miss Uuuuuu!

Men vi ses redan på måndag då jag är i Växjö och jobbar -
då blir det Elitseriehockey i Vida Arena för Niklas och mej :-)

-

Men nu tar jag tag i denna mörka torsdag, dax för att få håret på plats igen.
Snart helg, jiiiippppppiiiiieeeee!!

* Utflykt med bästa gänget på lördag....
* Övernattningsgäster lörd-sönd - Théa & Ludwig....
* Fixardag ute & fakturering på söndag....

- "... För nån som du
så kan jag lämna allt jag har
 Med nån som du
blir hela världen underbar
 Jag har drömt så många drömmar,
kan den här nu bli sann med nån som du..." -



Tja!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress