tidig powerwalk

Såja, det närmar sig helg igen :-)
Och för många av er är det bara två dagar kvar tills semestern inleds,
grattis då!
Själv får jag knyta näven även nästa vecka och jobba, men sen så...

-

Ska alldeles strax dra på mig träningskläder och gympadojjorna,
dags för en tidig och härlig powerwalkrunda.
Har lite "sovmorgon" idag eftersom jag ska lämna grabbarna på lägret idag,
så Hampus han snusar fortfarande kudde i min säng.
Han kom insmygandes till mig nu på morgonkvisten, gosigt!

Solen är på väg upp för en klarblå himmel med endast ett par ljusa slöjmoln,
ännu en svettig dag att vänta alltså...
Underbart för alla Er semesterfirare, lite kämpigare för en annan som är "klädd" och
blir genomvarm bara man tar sig från bilen in till en kund ;-)
Ligger väl snart heldäckad i nån influensa/annat skit av dessa kontraster
(ac i bilen/30 grader utomhus)
Tycker faktiskt redan att det är lite snorigt i näsan...

-

ikväll blir det sista rycket här hemma med att sätta upp lite
"väggord", nån hylla på plats - sista touch´n!
Resten får pappa komma hit och hjälpa mig med, behövs borrmaskiner och dyl.
Sånt har inte en singelmamma som jag hemma iaf!
Tror mina skor/hatthyllor finns att hämta i butiken jag beställde dem i idag elr imorrn.

Men idag ska jag försöka komma hem i vettig tid och faktiskt hinna njuta en
bra stund i solstolen...
Tycker alla andra börjar dra ifrån i "brunhet", jag ligger efter *grrr* :-P

Men nu ska det traskas i ett jädrans högt tempo!!

- "Det godaste hjärtat är alltid det som blir uppätet först." -



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress