Melodifestivalsyra

Tyckte just jag la huvudet på kudden och så ringer klockan.
Hur är det möjligt?
Dessutom la jag mig tidigt..
Jaja, det är bara att konstatera att v4 är ett kapitel och nu öppnar man upp boken
för ett nytt kapitel och en ny vecka!

-

Helgen blev precis sådär härligt lugn och mysig som jag kände för...
Kanske lite mkt shopping, men fint var det ;-)

-

Den här veckan drar alltså Cirkus Melodifestivalen igång
Jiiiipppiiiieee!!
Det är en härlig tillställning så länge den håller sig i Sverige!!
1a delfinalen är på lördag och då blir det Mello-kväll...
Ska bli trevligt!!!

Men nu är det måndag och en hel arbets/skolvecka ligger framför oss,
en vecka som får bli lite som den blir eftersom jag inte har tillgång till
mamma & pappa som barnvakt...
Kanske jag "ringer in" lillebror om han kan!

- "Jag ser inget med mina ögon,
 och mina öron surrar,
min kropp blir fuktig
 och börjar darra..." -





Love..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress