måndag...igen!


Tror jag börjar bli gammal, klarar inte riktigt av nätter som blir sena...
Måndagmorgon och jag är trött till tusen!
Det får bli en tidig kväll i dag oxå...

Zumban igårkväll var min räddning, så skönt och pigg man är efteråt!!
Måste vara världens bästa "dagen-efter"-aktivitet!!
Jag var inte dagen-efter, däremot dagen-efter-seg,
och zumban fick mig att glömma segheten och bara "njuta" ;-)

-

Den här veckan blir det jobb ute på fältet månd-onsd, sen ska det flygas mot
Uppsala och 2dgrs-konferens..
Deppigt!
Jag hade hellre jobbat ute på fältet hela veckan.

Det blir till att pussla på hemmaplan helt enkelt.
Dessutom har Hampus disco på fredagkväll, det ser han framemot!!!
Jag hoppas hinna hem (utan förseningar på Arlanda så är jag hemma i tid) och kunna
hämta hem honom från Discot...
Kanske får jag lov att ta en svängom med juvelen *hi hi*

Men idag är det måndag och den ska avverkas nere i sydöstra delen av landet!
Mot Ystad med omnejd...

- "Lycka är som en vanlig förkylning,
den är smittsam!" -



/ Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress