fel låt


Påskgul-klädda Linda Bengtzing gick som "vanligt" rakt till finalen i Globen...
Pippiguls låt var inte det bästa hon levererat och jag tycker inte hon har i finalen att göra!
Visst är det en schlagerdänga, men hon kan isf bättre.

Nicke Borg hade en riktigt bra ballad, men inte han heller har direkt i finalen att göra..
Malmö visade sig från en sämre sida än de gjort de övriga åren,
rent resultatmässigt!
Jag tycker att Anders Fernet´s låt var riktigt bra, och så hamna han sist ;-(

Men vad gör det, vi hade en superhärlig kväll iaf!
Med god mat och goa drinkar här hemma på eftermiddagen, och sen en schlagerkväll i Arenan...
Dessutom blev det några danssteg på krogen efteråt..
Därefter busssssen hem till sängen!

Dessutom lyckades jag "smuggla" in en esprit-påse (inte alls den diskretaste ;-)
med ett gäng goda cider..
Å när grannarna på sek 17, rad 11 korkade upp sina flaskor hängde vi efter...
Där satt vi och småsmög med flaskorna, men det va trevligt!

Tack tjejer för en riktigt trevlig kväll!!!
Görs alltför sällan...

Nu ska jag åka och hämta min juvel....
Jobba lite hos pappa, sen blir det skidor och hemmasoft hela dagen innan det är dax att
dra på träningskläderna och skaka rumpa en timme :-)
Härliga söndag!!!!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress