välskuret linne

Gick en sväng i Kristianstad igår på eftermiddagen när jag ändå var där och jobbade.
En mkt fin och mysig lite stadskärna, och framför allt när solen visar sig!
En massa uteserveringar och trevliga butiker!
Svängde givetvis inom ESPRIT-butiken och där hittade jag det här :-)

Linne & scarfs från EDC och byxor på casual...



Fräscht med vitt och dessa härliga färgtoner, man lyfts ;-)

Linnet är jag inte helt övertygad om att behålla, lite VÄL mkt bröst blir synligt
i detta skurna linne...
Får väl "smaka" på det idag och sen avgöra om det ska in i klädkammarn elr tillbaks
till butiken igen.. Men det är ju sååå fint!!

-

Igårkväll gjorde jag glass... Både Hampus favorit, med färska jordgubbar.
Den är till honom att ha här hemma!




Och sen gjorde jag många satser vaniljglass med krossad choklad
till lördagens Valborgsfirande med goa vänner!
Blev även en del till lillebror som "beställt" lite glass av mig..

-

Hampus var igår hemma hos Simon och lekte på eftermiddagen,
och när jag hämtade honom tackade han mamma Lotta där hemma
så artigt att jag nästan blev lite rörd..

-" Tack för idag Lotta, det var mysigt att få vara här"-

Kärt!!
Och direkt från hjärtat på honom, det hördes!

- "Idag är det Din tur att ta plats!" -



Hörs!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress