varma öron


Lille juvelen fick en ny mössa igår...
Den gick hem ;)
Lego - Star Wars med massa cloner.

Modellen...



Tisdagen lunkade på i sitt stressande tempo,
den där pausen på förmiddagen blev det inget av igår ;(
Var alldeles för stressad för att ta den,
blir nog ännu lättare så när jag är en bit hemifrån och jobbar...
Vill ju jobba undan så fort det bara går.

Men jag tar nya försök idag!

Idag har lilleman studiedag och han har fortfarande inte bestämt sig för om han ska
hänga med mig på jobb, elr vara på fritids elr åka med kusinerna till
Skattkammarön och leka....
Tror nog det blir det sistnämnda när han väl vaknat och funderat klart :)
Jag ska jobba på nära håll idag och ska försöka gå i rätt tid!

Annars lunkar livet på, snart på toppen av veckan sen är det bara nedförsbacken kvar
innan helgen är här!
Har en liten tanke på att kanske boka in oss på Ronneby Brunn lör-sönd,
bubbla, mysa, äta gott och mysa lite till... :)
Men måste kolla upp priset helt innan jag bestämmer mig.
Tror nämligen att jag skulle behöva spara mina pengar till
BARCA... :))
Snart bara 2veckor dit....
Tjoho!

- "Det vackraste smycke jag ser,
är det guld som glittrar i dina ögon
när du ler" -



Kramen till dig

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress