4timmars bad.. :)

Då var man (äntligen) hemma igen!
Hade barnen fått bestämma hade vi nog varit kvar på badhuset tills på söndag ;)

Ojjj vad kul dem har haft det!!
Å jag kan ångra att jag inte köpte med mig en tidning elr två...
Men jag har haft det supermysigt jag oxå.. Älskar att se dessa barn njuta av varandras sällskap och lek!!

Vet inte hur många ggr de har klättrat upp för den här krokodilen och åkt kana nedför...




Vi snackar nog hundratals ggr!!





Théa, Melker & Hampus

Hunden var lite klurig, hal som en ål... :)
Men de lyckades hålla sig fast bra tycker jag!!




Gäller att ha järngreppet ibland... :)


Nu blir det en timmes promenad för mig innan jag hämtar hem Hampus som hängde med Melker hem efter badhuset en stund..
Älskar dessa kompisar och föräldrarna *hjärta*

50armhävningar är redan gjorda idag, med andra ord hälften!!

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress