Klänning

Gick en runda på Väla, ett härligt stort köpcentrum
utanför Helsingborg idag när jag var där uppe och jobbade..
Givetvis smet jag inom ESPRIT-butiken,
och där hängde den... ;)
En härlig sommarklänning lite i mina färger!
Jag kunde inte låta bli den.... Å ingen rea var det heller, utan en alldeles färsk klänning i butiken!

Jaja, fin var det och nu hänger den här hemma på en galge... ;)

Klänning - Esprit



Så nöjd med min lilla klänning!
Undra när jag ska ha denna lilla på mig...?? ;)

Kanske nästa onsdag, då ska jag och lillebror göra Båstad..
Inviga semestern med lite "schteeek" och en god räkmacka kanske :)
Mums!!

Nä, nu är det 2a halvlek som gäller, sen bums i säng!
Imorrn ringer klockan 05.20 och en underbar promenad väntar...

Goooooooooooo España!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress