Morrn morrn



- " Le, det förvirrar... " -





Då var det lördag, tur man har en almanacka man kan luta sig tbx på under den här långledigheten,
man är ju helt snurrig på vilken dag det är :)
Gossarna vaknade för en stund sedan och hade sovit supergott i min säng,
själv sov jag nog inte alls lika gott i Hampus säng ;(
Men men...

Jag var uppe kl 7 och tog min morgonpromenad,
och fan vad skönt det är att få starta dagen så!!
Blir nästan lite sur på mig att jag inte gjorde det igår..
Bättre start än så får man ju inte på dagen!

Idag är solen tbx, kanske inte från en klarblå himmel men iaf mellan de ljusa molnen...
Skönt att slippa regnet iaf!!

Ska nog inte göra många knop idag, kanske en runda in till stan.
Vill in och kolla Peak Performance-butiken i Malmö.. Kanske kan man fynda på rean :))
Vill ha en ny luvtröja, helst i lila...

Nu ska det fixas frukost till gossarna...

Kramen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress