härlig dag


En höjdardag är till ända!
Vilka underbaringar jag spenderat dagen med...
Älskar Er alla 3

Vi började dagen med två timmars ispass i ishallen, med fossingarna nerpressade i ett ¨
par skridskor...
Vi åkte runt runt, åkte på rumpan (alla utom jag :), gjorde piruetter och annat nice...
Men undra ändå inte om att få släppa ut fossingarna ur ett par skridskor är snäppet vassare än sex
*he he he*
Känns iaf så precis när man släppt ut foten ur den klistrade skridskon!
Gudomligt skönt att bara kunna sätta ner foten i en gympadojja igen...

Min juvel hade en underbar dag tillsammans med Ebba & Sofi
och skridskoåkningen gick super!
Var ju ändå ett tag sedan vi stod på ett par rör...




De tre godingarna.. Ebba, Hampus & Sofi



Efter ett par iskalla timmar i ishallen drog vi oss mot badhuset i Lund.
Inte helt lätt att dra av sig kläder och sen knyta bikinibehån med stelfrusna händer,
men man fick vänta in värmen i händerna lite ;)
Badhuset hade besök utav oss i ett par timmar, och jag tror nog egentligen att barnen fortfarande
hade kunnat bada om de själva fått välja....

Bubbelpoolen som var "out of order" när vi kom dit..
Sur blev jag!
Men skam den som ger sig, jag tog en stund i solariet
och när jag var klar där var bubbelpoolen fixad igen.. :))




Bada bada bada...



Middan jag skulle bjuda på hade jag nog hoppats på annat än på Mc Donalds,
men där hamnade vi... På barnens begäran!
Ikväll har det blivit lite Wii-spelande, XBOX-spel och mys med töserna här innan
de blev hämtade och åkte hem vid 21.

Hampus var lycklig när han dök i säng och så nöjd med dagen,
MEN det sista han sa tre ggr innan han somnade var att han har jätteont i sin hals!!
Mög!!
Och min är inte heller det minsta bättre, så är det så att han har ont imorrn vet jag vem som
sitter på jourläkarcentralen och väntar på att få kollat två halsar!!
Suck....

Tack hampus & Töserna för en underbart mysig dag ihopa....

Natti...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress