helgavslut

Vilken söndagkväll & vilket avslut på en skön helg!
Är man fotbollsfantast (som jag) och håller på MFF kunden helgen absolut inte slutat bättre... :)
Vi hade en härlig kväll på Swedbank Stadion,
jag, Hampus, Jenny & Elias.
Popcorn och läsk till kidzen den första halvleken,
i pausen blev det hemmabakade muffins, kanelbullar och en festis.
Vilken fest!!

Vi fick dessutom se en match där jag i 1a halvlek tyckte att Elfsborg var ett par tre stycken spelare mer än Malmö på plan, de var överallt typ...
Men i 2a halvlek visade Malmö sin styrka och varför de slåss om SM-guldet!!!
"Vår" (bjärredsbors) Daniel Andersson tryckte in målet som skulle bli det enda i matchen,
 och därför ta upp Malmö till 1a platsen!!!
Det blir heller inte sämre när man lyssnar på Radiosporten på väg hem i bilen och när kommentatorerna
är "övertygade" om att Malmö tar hem guldet med deras spel...
Jiiiipppiiiieeeeeeee :)
Men än är där många omgångar kvar, men visst faaaan ser det lovande ut!!!

En underbar avslutning på helgen alltså!

Och idag är det måndag, ny vecka och snart ny månad...
Vart tog augusti vägen??
Den regna mest bort... ;(
Vi får hoppas på en kanonseptember istället!!
Den här veckan ska jag hålla mig på "hemmaplan", elr iaf på köravstånd hela veckan och inte ligga ute!
Såååå skönt!

Har ett inbokat möte på morgonen idag, ska bli spännande och se vad det kan ge mig...
Annars ska jag försöka jobba undan i högt tempo denna veckan och kunna hämta hem min juvel
i hyfsat bra tider från fritids.
Jobba jobba jobba.... ;)

- "Du är solskenet en molnig dag" -



Ha en bra start på veckan!

Ps.. Snart är det bara 2veckor kvar tills hockeyn drar igång :)
Då är "hockeybloggen" tbx *hi hi*
Här hemma läääääääängtar vi såååå efter hockeyn!!!!

Korneliussilje

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress