Roadtrip
Söndag och moln på himlen. Då packade vi en väska för en övernattning och drog iväg.
Första stoppet var Hampus påhitt. GeKås i Ullared... Bilköer i stort sett från avfarten från motorvägen 😬

(null)

Men vi hade ju hela dagen på oss som Hampus sa 🤣😂
Speedshopping med två bärkorgar och ute efter 50 minuter igen 👍🏻👏🏻
Stopp nr 2 igår böev Marstrand ⚓️🛥
Där tog vi färjan över till "andra sidan" och käkade lunch. Magiskt god räkmacka, och Hampus åt t o m både blomkålen och broccolin som låg på hans tallrik tillsammans med en enorm entrcoté. Han njöd igenom hela biffen 😋

(null)

(null)

(null)

Sen gick vi en sväng i hamnen innan vi tog färjan över till bilsidan igen.
Inga små båtar som låg längs kajerna ⚓️🛥
(null)

Därifrån drog vi raka vägen in till Gäteborg och centralstationen där hotellet ligger. First hotel G, kan varmt rekommenderas 🌟👌🏻
Lite chill på rummet innan vi drog iväg mot Liseberg ( och så klart satte vi oss på spårvagnen åt FEL håll, så hopp av och hopp på ny vagn igen 😁)
(null)

En söndagkväll på Liseberg är nog vad man ska satsa på. Knappt köer till någon attraktion, eller chokladhjul.
Vi spela lite på hjul, Hampus käka churros och jag sprang (jaja, tog i... Gick!) rakt in i Lina Hedlund (Alcazarbruttan) iklädd knallgul regnjacka. Och som hon passa i det då!! 😀

(null)

(null)

Mysig kväll som sen avslutades med hämtmat uppe i hotellsängen innan vi kröp ner och hade en sån grymt  "fnittrig" och underbar stund där i sängarna innan vi somna. ♥️♥️

Fan vad jag älskar att jag skiter i att H inte är särskilt road av mina "utflykter" innan vi kommer iväg utan att jag faktiskt bokar/drar med honom. Trots protest! 
Jag vet ju att han har det hur kul/bra som helst när vi väl dragit iväg. 

I morse fick jag tillslut upp Hampus till hotellfrullen. Och typ så dags när alla jävlar käkar frukost! Vid halv 10... Dödens om du frågar mig! 
Jag äter ju helst innan frukosten bombaderas av människor...
Plättarna (och sylten) var magiska idag..

(null)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress