lakanbyte


Ååååhhh vad jag känner för att inhandla lite nya snygga sänglakan...
Har ju helt fastnat för ESPRIT´s påslakan.
Dessutom "accepterar" inte Hampus annat i sin säng ;)

Så nu är jag sugen på att förnya lite!!

Det här är Hampus favvis, detta vill han ha!!
En julklapp klar... ;)



Sen är nog detta min nya favorit..
Underbart med grått & vitt i olika mönster!



MEN kanske jag skulle "våga" testa MEXX - påslakan..
De är ju oxå helt underbara!!
Detta påslakanet ser ju så mysigt ut och säkert lika svalt att krypa ner i...





Jag ska nog tänka på saker över dan och sen slår jag nog till och beställer...
Elr så väntar jag ett par veckor, tills nästa löning finns på kontot!!
Men det börjar bli dax att förnya!!
Alltid lika kuuuuuul :)))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress