Valborg

Här hemma blir det strax en god middag, grillspett, sallad & vitlöksbröd...
Längtar, är riktigt hungrig!!

Var iväg hela förmiddan och leta utemöbler, inte lätt det inte! Hittade iofs ett möblemang som jag skulle kunna tänka mig, men på ena stället var det 6 veckors leveranstid och på det andra visste dem inte..
Helt fantastiskt med leveranstider på trädgårdsmöbler som man "precis" börjat inhandla för säsongen..
Hur tänkte dem egentligen???

Dessutom tycker jag att 8lax för ett runt bord och fyra fåtöljer är i högsta laget, elr faktiskt för dyrt!
Vem vet om jag gillar dem nästa år.. ;)
Jaja, ska iväg på en runda imorrn oxå och kolla.. Men just idag saknar jag inga nya utemöbler, svinkallt ju!!
Regn, regn och lite uppehåll..

Varit ute i eftermiddag och lirat fotboll med Hampus, kuligt!!

Men nu blir det strax middag och sen cyklar vi ner till bålet bland alla andra och "välkomnar våren",
har även lovat en mjukglass i kiosken.. :)))
Säkert hur mkt folk som helst som oxå lovat  det, så vi lär få köa *he he*

Trevlig Valborg önskar jag!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress