Söndagschill’n
Ligger kvar i sängen, varit vaken sedan innan 07 och nu är klockan lite över åtta.
Bestämt mig för att i dag "vila" från en #morrontrask och ska alldeles strax gå upp och åka till bageriet och köpa nybakade frallor 🥖🍞
Det är söndag.... Och helgen fram tills nu har rusar iväg. I fredags var jag iväg på en väldigt mysig och chill tjejkväll med god mat och en superhärlig fredagkväll i en lounge utomhus ☀️🌸

(null)

I går var det upp tidigt och iväg till gympahallen för ett morgonpass med #mittlördagsgäng Älskar’t!! Men nu är snart en liten sovmorgon en lördag en rimlig belöning... Snart 😜😉

(null)

(null)

Ett jobbigt morgonpass med över tjugotalet tränisar 💞
Och på eftermiddagen höngde jag på en konfa-uppvaktning hos en av bästisarna vars son konfirmerade sig ⛪️. Mysigt, gott och trevligt. 
Tack!

(null)

Senare på kvällen kom det lite regn. Då hade det gått 25 dagar utan regn!!! Ändå lite fantastiskt 😊👌🏻
Var varmt ändå så Hampus och jag satt ute på kvällen och käka en entrecote, massa nypotatis och bea.

-

I dag är det Mors Dag 🌸
Hyllar mig själv, min egen mamma och alla andra coola mammor där ute! Men tänker även på alla dem som inget hellre vill än att få bli en mamma... Kämpa, ge aldrig upp 💞
Firar verkligen inte nämnvärt denna dag, VI är lika viktiga alla dagar om året. Och det är VIKTIGAST!
Glöm inte det... 

(null)

Kram och söndagshälsning från mig... ❤️

(null)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress