Min son 16 år 🎈
I dag är ingen vanlig dag... I dag är det Hampus födelsedag ❤️🇸🇪🎁🍰
Som snart kommer att rundas av...

Sexton år sedan jag låg där inne på BB och lyssnade på hockeyVM (semifinal, och jag vet att iaf Tjeckien var ett av lagen 😂) samtidigt som jag klämde ut Hampus 👶🏻
Klockan 18.43 är han född ❤️
Vi har haft en supermysig dag. Men Hampus är krasslig, en riktig dyngförkylning som kanske får kollas upp i morgon 🤧😷🤒
Jag väckte honom redan vid 07.30 (då han redan var vaken) med sång, paket och en bit tårta 🎼🎁🍰

(null)

(null)

Vi käkade lunch i stan, och Hampus valde ställe... KFC!
Faktiskt väldigt gott. 

(null)

Sen har han snorat, hostat och vilat mest hela dagen.
Och i kväll har vi haft familjen här på kalas. Grillat, chillat och myst. 
Tack för ni kom och gratulerade Hampus ❤️🇸🇪

(null)

(null)

(null)

Nu ligger han och har säkert somnat... Nu är det fokus på att bli frisk! Snabbt!! ✊🏻

Grattis älskade unge på din 16-årsdag. Det är så coolt att vara din mamma, få gå bredvid dig och följa dig ❤️❤️
Älskar dig massor ❤️❤️❤️

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress