💦 Semesterdag 7 🇸🇪
Vet inte om jag nånsin uppskattat ett regn, men det som just nu faller känns bara lite som en skön känsla ☔️💦
MEN, nu känner jag mig nöjd med regn och det kan få sluta igen 🤪☀️
Känns som om luften är rensad och marken lite fuktig... Nu, lite uttråkad och sugen på solstolen igen 👙🌴

Började så klart dagen med ett tidigt utepass 💪🏻🌳 och hade 18st med mig idag. Lycka 😍

I dag är en stor dag. I dag har Hampus haft sin älskade Mexx i 9år! 😻🎈😻
Det informerade facebook mig imorse om. Bra!
Så idag får vi väl fira lite extra... Livets liv! 
Grattis Mexx, och Hampus till världens mysigast katt. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress