Andas tungt bredvid mig
Har bästa övernattningsgästen här bredvid mig i sängen. Han sover gott, andas stilla men tungt. Och vi kom i säng hyfsat bra i gårkväll.
Efter filmkoll, pai thai-mat, och en eftermiddag på Malmö Arena. I går bjöd Ludwig med sig moster på hockey 🏒, han passa på när ändå Malmö Redhawks bjöd på inträdet till förmån för barncancerfonden och Team Rynkeby Godmorgon Malmö ♥️🖤
Fantastiskt initiativ, och inramning med nästintill fullsatt arena (12000). Så gör Redhawks den sämst tänkbara plattmatchen och spelar 0-0. Hur är det möjligt???? Mot ett lag som Mora (nästsist i tabellen). Stabilt Malmö!

Men vi hade det mysigt, allra högst upp i arenan! Och koll ner på morbror/lillebror som oxå var på matchen..

(null)

(null)

(null)

Och nu ligger han alltså här bredvid mig sängen och sover så gott. En av mina tre älskade juveler - Ludwig ❤️
Min alldeles alldeles egna ligger i rummet bredvid och sover gott under både täcke & filt (det senaste). ❤️

God morgon 💞

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress