Äntligen hos oss

Sedan igår runt lunchtid med ett par avstickare på ett bröllop i kyrkan och någon timmes häng med kompis på skatepark i stan har Ludwig varit hos oss ❤️. Äntligen! Länge sedan...

Och han sover nu gott i sängen som han och jag delat i natt, och i en annan säng ligger min skatt och sover ❤️
Strax dags att "låta" lite här hemma så de vaknar till liv 🙂

Jag har varit ute på min halvmils-trask, i dag blåsigt och grått. ☁️⛅️🌪
Det är verkligen ett varannan dag-väder!!
I går en heldag i solstol och solkrämssmörj ☀️👙
Morgonstund har faktiskt "guld i mun" 👌🏻


Ludwig körde lite straffläggningsövningar här igår på eftermiddan ⚽️⚽️


I dag har jag lovat en sväng till Emporia, Malmö. Ludwig ska måste tydligen handla "USA-godis" 🍬🍭

Lovar, blir en väldigt snabb sväng dit, sen hem igen... 💨💨

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress