Myssöndag
I går blev det en skön och lugn Söndag, som dessutom var Mors Dag.
Inget som vi här hemma gör nån grej av direkt utan vi tog det som vilken annan dag som helst (nästan iaf).
Jag starta dagen med att åka och träna, och så köpte jag med mig frukostbullar hem 😊 och ett par minuter efter jag kom hem så kom Ludwig hit 💚
Här hängde han ett par timmar, och vi hann med en sväng till Nova (köpcentrum i Lund) och köpte pokémonkort... Och Hampus köpte några "krediter" till sina dataspel.

På eftermiddagen satte sig jag och Hampus på stålhästarna 🚲 och började trampa mot mamma & pappa som skulle bjuda på middag...


Galet varm eftermiddag att ta på sig den utmaningen att cykla kanske, men vi grejade det grymt! Och jag cykla Löddebacken i ett svep utan att växla ner 👊🏻

Väl framme blev det ett dopp i poolen, god grillad middag och jordgubbar innan vi trampade hemåt igen, inte lika häftigt att cykla hemåt. Trötta, en jäkla vind (mestadels motvind) men med bästa sällskapet så gick det toppen ändå ❤️


Behöver jag berätta att iaf jag sovit sjukt gott i natt 🤗💤💤

Ny vecka, tio skoldagar kvar sedan sommarlov 🍀🍀🍀
Dags att dra igång måndagen.
Hörs igen 💞
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress