I sommarregn

I går var det en sån där lite halvtrist lördag, vädret gick på sparlåga, jag var "slut" efter morgonpass och ungen han njöt en stilla dag vid datorn...
Var iväg och handlade måste-ha-grejor typ tvättmedel, schampoo och deodoranter. En 500-hundring fattigare och jag åkte hemåt igen.
Vädret som sagt, hyfsat varma grader men lite sol och gärna regn samtidigt ☀️☔️🌧
Satte mig på altanen under en filt och kura ihop mig. Somnade! Skön lur... 😴😴
Sen väcktes jag av Théa som missat bussen från grannhålan och undra om jag var ute och körde 😂 Så då rök taxiiiMalin ut 🚖
Men luren var riktigt skön

Och i gårkväll drog Hampus till grannbyn, han tog bussen... Och låna morbror Niklas stålhäst på plats ☺️
Hemma 23.30.... Iiiihhh. Men nån gång ska det börjas, så enkelt är det! Och han fixade det i går på alldeles eget sätt och med bravur 👊🏻
Han var i väg på EPA/moppeträff och hade haft det riktigt kul!

Nu ligger jag vaken i sängen och laddar för ett utepass i solskenet 08.30 ☀️💪🏻👍🏻

Höll på att glömma..... Men den där Mr Z debuterade ju i går i Man United, och som han debutera!!!
Ett klassmål i 3e!!!! minuten... ⚽️👌🏻 Vilken kung!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress