nervöst
Här vaknar jag ordagrant med en klump i halsen... Och mått kymigt
under nattens timmar. Vad är nu detta? Orosmoment över vad som kanske
kommer att ske på onsdag (cortisonspruta i ryggen) elr är det något skit
på g i kroppen...
Knappt man vågar äta frukost idag ju - Bläää!
 
Hampus vakna tidigt, redan vid 6-tiden - på tok för tiiiidigt!
Och särskilt med tanke på att han var med sin morbror och Yazmina i Malmö igårkväll
och "hejaklackade" med Yazmina när Niklas spelade innebandymatch
och inte kom i säng förrän nästan 22!!
Inte bra alls... Blir en tidig kväll i säng idag!
 
-
 
Måndan är här och helgen gick i ett rasande tempo.
Helgerna just nu är väldigt goa.. Vi gör det vi tycker är kul, softar och bara är!
Gillar´t!
Igår hann jag även med ett par timmar i solstolen - så skönt!
Hampus hade kompisar här hela dan igår och de hade en härlig dag tillsammans.
 
-
 
Som sagt, har ett läkarbesök på onsdageftermiddag som kan resultera i att
jag får en cortisoninjektionsspruta i leden i ryggen vilket jag fasar över..
Har fått cortison i knäleden en gång och det var det jävligaste jag varit med om,
och är rädd att det gör precis lika ont om inte värre att få det i ryggen ;(
Och om det nu är så att det blir en spruta är det jag som håller helg efter den,
man ska tydligen inte göra något ett par dgr efter en sån injektion och då lyssnar jag
på det och tar en långhelg som kompensation för att det gjorde ont!
Usch, ser verkligen inte framemot onsdan....
 
Ska försöka tänka på annat under vägen dit....
Dags för frukostfix!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress