Rosa Bandet
 
Gomorrning på dej!
Då var det onsdag och lill-lördag igen, det går snabbt nu ;-)
Skönt för en annan som börjar känna slutet av denna arbetsveckan, bara imorrn oxå ju.
Idag är det alltså sista dagen i oktobermånad, vart tog den månaden vägen??
Igår ringde jag och bokade tid till att byta till vinterdäck, känns knas.
Men om 14dar är det dax.
 
Och ikväll är det alltså dax för årets "Rosa Bandetgala" på TV3 och det lär väl
trilla både en och tre tårar längs kinderna fram för burken ikväll...
Ikväll ska det skänkas en slant, sjukdomen måste väck...
Och det gäller inte bara Bröstcancern utan vi måste besegra cancern i sig!!!
"FUCK CANCER"
 
-
 
I fredags fick jag beskedet utav en av mina närmsta vänner, beskedet som man absolut
aldrig vill uppleva själv!.
Hennes pappa hade fått beskedet denna dag, det var cancer han fått och som spridit sig..
Va faaaan gör jag som nära vän??
Jag finns här för henne, och hennes familj och det vet hon.. Men det känns liksom ändå inte
tillräckligt!
 
Jag vet hur jävla dåligt du mår min vän, och som jag skrivit/sagt det är tur man har egna barn
som kräver sin tid/energi utav oss, de är de som får oss att fortsätta gå upp på morgnarna,
får oss att försöka skingra tankarna
och faktiskt kan få oss att LE mellan alla jobbiga stunder...
 
Som nära vän vill man inte heller vara för "på" utan försöka stötta sådär lagom,
och jag hoppas jag lyckas med det..
Jag finns här för dej, och du vet att du kan höra av dej närsom helst!!
Tänker på Er allihopa i familjen
 
Kram min underbara vän!
 
Så ännu en anledning till att ikväll faktiskt skänka ännu en slant till forskningen,
även om det ikväll gäller "brösten"!!
 Kom igen nu, nu gör vi ALLA en liten insats - då blir det mkt av det totalt!!!
 
-
 
Hampus han fortsätter njuta utav sitt lov med goa kompisar och aktiviteter!
Men idag blir det nog inte som planerat, bästisen kunde tydligen inte längre hänga med
på Vikingalägret idag och då ville inte heller Hampus.
Han blev besviken helt enkelt, men sa att han gör något annat istället :)
Får väl se vad han beslutar sig för när han vaknar, sover gott just nu.
 
Själv blir det till att dra igenom lite kunder idag, vart vet jag inte riktigt just nu
men det löser sig.
 
- "Livet är kort
så skynda dig att vara en god vän!" -
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress