härliga fredag
 
Godmorron fredag, och en kall sådan...
Plötsligt gick det från +10grader ner till nollan, ska det äve komma lite snö
nerdinglande från himlen här i södern i helgen?
Är inte direkt nån vinter/snöfantast men hellre snö än det här gråa som varit på tok för länge nu...
Så skönt det är med fredag idag, en go känsla i magen och med ett leende på
läpparna tar man sig igenom arbetsdagen idag - innan det är dax att trycka rumpan
i frisörstolen och ta en bit på längden och sen swischa upp till skolan för en
härlig julpysseleftermiddag med goe fika.
 
Och känner jag min son rätt, så blir det fika först, innan vi ens börjat pyssla :-)
 
-
 
Kom igårkväll på, när jag hade duschat och hoppat i morgonrocken att det igårkväll
var "Vip-kväll" på ett köpcentra i närheten...
De skulle köra en kväll mellan 20-23 med olika erbjudande i butikerna, och kanske
hade man kunnat göra något "fynd" men inte ens det fick mig att hoppa i kläderna igen
utan vi struntade i det..
Tror det dessutom är för att köpcentrat inte erbjuder särskilt roliga butiker, halva centrat
känns nerlagt och inga kuliga butiker!
Jo där finns en, men den butiken har medlemsdagar hela helgen så dit kan jag åka en
sväng och kanske handla i helgen istället - så det så!
 
-
 
Men nu är det dax att dra igång fredagen, som bara kan bli bra!
Full fart mot helgen som man säger :-)
 
- "Det finns inga raka spår i livet
- njut av kurvorna!" -
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress