fredag...igen

Himlen är klar, och solen på väg upp...
Det ser ut att bli en fin fredag :-)
Wiiihoooo!

Katten och jag är uppe efter att ha legat kvar i sängen en stund och myst...
Han har just nu tillträde till mitt sovrum igen under vissa tidpunkter,
och han sköter sig hittills exemplariskt!
Märks att han har saknat att få sova i min säng om nätterna, just nu lägger han sig
mellan mina ben så fort jag lägger mig om kvällarna...
Så vi får väl hoppas att hans "dumheter" i min säng är borta, eftersom han kastrerades
för nån månad sedan.

-

Idag hoppas jag på en hyfsat kort men bra arbetsdag, tänker förgylla min
arbetsdag i Lund med goa kunder.
Och i eftermiddag blir det antingen altanhäng i solen, elr så tar jag på mig lite städning
här hemma.
Ni kan ju säkert gissa vilket jag föredrar!!

Och klockan 17 är det åter dax att insupa ett härligt zumbapass med mkt sväng!
Vilken kickstart på helgen säger jag bara...
WOW!!
Ikväll blir det god mat med juvelen och så klart kollar vi säkert på "Let´s Dance",
blir en tidig kväll i säng..
 Klockan ställs på 03.45 imorrnbitti för en shoppingdag med goa tjejer i Ullared!

Men nu en snabbis i duschen....
Hallååå!!, ingen sån snabbis - va tänkte du nu ;-)

- "Det är inte viktigt vart du beger dig i livet...
vad du gör...
det viktiga är vem du har vid din sida." -



Skön helg goa du

Bella

Här var det också så soligt och fint för att nu bara blivivit grått :( Hoppas solen snart är framme igen, så man kanske kan njuta lite när man är sjuk. Ullared låter härligt, det kan man aldrig få nog av.. hehe.. ha en bra fredag och helg! kram

Malin

Här har det varit en underbar eftermiddag och jag har lapat sol på altanen :-)

Och just nu hemkommen från ett härligt zumbapass, I love it!!!

Vad är det med dig nu då??? Krya på dej....

Ska tänka på dej imorrn när jag går där inne och får krupp på alla människor!



Trevlig kväll & helg! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress