mini-saade
 
Vaken och sovit gott i min egen säng inatt...
Ska alldeles snart hoppa i lite kläder och bege migut på en lång promenad.
Men vilket trist väder, tilltalar mig inte ett dugg!
Tyvärr verkar det ju bli en skitvädervecka det här, suck!
 
Igårkväll när vi kom hem, stod en "födelsedagsblomma" i vasken - ett paket kräftor :-))
Så gissa om vi njöt av dem igårkväll - MUMS!!!
Får bli fler såna i veckan...
 
Röda & granna...
 
 
-
 
Min minste juvel (syrrans lille Ludwig 3år) har en idol och det är Eric Saade,
det finns ingen annan och han kan Saade utantill...
Det är en minikopia utav Saade och gissa om moster smälte igår i Stockholm??
Hittade ett par svarta "finskor" - Saadeskor som Ludwig säger :-)
Så de åkte med hem på flyget igårkväll och ska överlämnas idag till godingen,
hoppas han blir nöjd...
 
Ser mig redan Ludwig i dessa, och hatten och solbrillorna sjungandes till "fire"...
 
 
Idag har vi inga som helst planer, mer än att kylen måste fyllas på till max.
Finns inget i den just nu...
Å jag som inte alls gillar mathandling, bara ett SVINDYRT måste!!
 
Kanske blir det en runda in till Lund City i eftermiddag, och en runda på
"Udda Tina"...
Annars, inga planer.
 
- "Det underbara med vänner,
är att de kan växa separat utan att växa ifrån varandra." -
 
 
Tjing
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress