gillar Stockholm
 
Vill först och främst bara TACKA för alla "grattisar" igår på min födelsedag!
Halleluja moment vilka vänner jag har runtom mej, sååå många hälsningar...
Värmer gott i en 37årings hjärta!
Tack Tack Tack....
 
Vi är nu hemma igen och på Skånsk mark efter tre underbara dagar i huvudstaden,
vi har haft det helt fantastiskt med grymt sommarväder :-)))
Härligast är nog ändå när Hampus säger till mig att det är supermysigt och att han
har det jättekul och man ser lyckan i ögonen på honom...
Det känns gott hos mammsen!
 
Nedan följer lite goa bilder tillsammans med lite kursiv text ;-)
 
Paus på Hötorget under vår shoppingdag i lördags...
Hallon smakar gott i värmen!
 
 
Vilken shoppingdag vi hade i lördags, det rulla många pengar.
Men sååå fina grejor vi har med oss hem!
 
 
En iskall cider på "TGIF" i lördagskväll.. Svalkande!
 
 
Gott käk på Thank God it´s Friday... Gott men dyrt ställe!
 
En entrecoté med smörstekta champinjorer - mums!
 
 
Härlig frukostbuffé - på födelsedagen!
 
 
Igårmorse väcktes jag utav av födelsedagssång & paket utav Hampus...
Goaste ungen är bäst!
I paketet låg en Desigualväska och Desigualplånbok - Fiiiiiint!!
(att jag sen själv betalt det spelar ingen roll, Hampus har valt och sagt att
"du kan få det i present av mig...")
 
 
Redo att "fira" min födelsedag i huvudstaden!
 
 
Mys på båten till Fjäderholmarna... Kärlek!
 
 
Mjukglasskäk på en klippa ute på Fjäderholmen - en underbar ö d
är det visades en massa hantverkstillverkning.
Har en son som är fascionerad över sånt och älskade dagen igår!
Han fick lära sig att dreja, och gjorde sig en egen skål och har den med sig hem...
Kommer bilder på den imorrn"
 
 
Å där flög Hampus upp i luften! Grönan igårkväll....
 
 
Mmmm, god glass på Grönan!
 
 
Förmiddagsfika på Djurgårn i förmiddags efter ett besök på Aquarium.
Soligt & varmt på terassen
 
 
Jag, på Djurgårdsfärjan
 
 
Min lille kärlek
 
 
Älskar denna lampan, och som den lyst på oss hela helgen!
 
 
Solar fossingarna, som är så ömma efter 3dagars gång i lätta skor...
Blåsor lite överallt - aj aj
 
 
I väntan på flyget hem...
 
 
Hej å hå vilka dagar!!
Men strax ska det bli skönt att dyka ner i egen säng och sova gott....
Inne på sista semesterveckan nu, försöker att inte tänka så mkt på det men inte helt lätt!
ÅÅååååångest.
 
Natti
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress