ZUMBA!!!!



Ingen höjdare det här med att försöka blogga ett par rader samtidigt som
frukosten ska ner...
Blir ingen ordning och reda känner jag!

Äntligen är onsdagen här och ikväll är det zumba igen!!
De har ju hållt sportlovsledigt.., dummaste jag varit med om...
Saknat "skaka-rumpan" jättemkt!!!
Så ikväll är där inget som kan stoppa mig....

Ska även hinna med att dra med pappsen på husvisning ikväll :-)
Är såååå sugen... Men vet inte om jag orkar dra igång allt vad det innebär
med en flytt.. Försäljning, packning, flytt mm...
Men vi får väl se - kanske, kanske inte!

Nu ska jag koncentrera mig på frukosten, annars gör katten det!!!
Han ligger med en tasslängd ifrån min tallrik.... och väntar på ett "varsågod"

- "Du kan inte hjälpa en planta
att växa högre genom att dra i den." -



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress