sista dan
 
Inleder denna årets sista dag med träningsvärk like hell i skuldror & lår,
det var knappt jag kom runt med armarna och knäppa behå´n!
Men va tusan gör väl det, sååå kul det varit med träning i helgen :-),
och nån nytta verkar den ha gjort...
Och sovit gott har jag dessutom gjort i natt och vaknade nu halv 9,
gossarna sover än - skönt!
 
Halv 12 i natt serverade jag pågarna lite salamibaguetter - då var de lite
småsugna igen efter pizzan som slank ner vid 18-tiden..
Och precis efter 12-slaget dök vi alla 3 i säng.
 
 
Fick just ett meddelande av tösen som lockat med mig på Friskis & Svettispasset
idag, hon ligger dålig i magsjukan - så hon hoppar träningen..
Jag avvaktar nån timme och ser om jag drar dit elr om jag hoppar träningen såhär på
årets sista dag!
Kanske blir det istället en sväng till solariet för en stund under skenet...
 
Tänkte jag oxå skulle hinna sammanfatta 2012 i rader idag, ett år som fått mig att
växa som person - häftigt när man känner det själv!!
 
-
 
Träningspasset igår var hur kul som helst, det var tre ledare från tre olika pass som
körde passet och man fick alltså se vad som händer på deras egna..
Ett av dem går jag redan på "styrkepasset", men fick sååå blodad tand för cirkelträningen
att efter jullovet är även mina torsdagkvällar bokade med träning - Wiiihooooo!!!
 
-
 
Finns inget bättre än när Hampus bara tar sig tid att sitta ner,
och den lille svarte får lov att hoppa upp i knät och bara mysa...
Mexx just love´n it!
 
 
Årets sista dag är härmed påbörjat, och jag smyger runt så länge pågarna sover...
 
- "Summan av lycka nås
när en person är beredd att vara det han är." -
 
 
Kram så länge
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress