Nyvaken i Uppsala

Här sitter man nyduschad i hotellsängen och samlar kraft!
Gårdagen gick smidigt och kvällen avslutades med bussresa till Sthlm och en räkfrossa på Strömmabåten!
En mkt trevlig och mysig kväll med bordssällskap med de andra Svenska säljarna :-)
Gott i glaset & goda räkor, som sen avslutades med lite vaniljglass & jordgubbar. Mums!!
På hotellrummet och i säng runt 00.30.
Å upp igen vid 06... Tar nog inte många minuter på planet ikväll innan ögonlocken slocknar ;-)

Men nu fix i badrummet, sen frukost innan konferensen startar!
Sen hem till min juvel som inatt sovit över hos Simon och haft det hur bra som helst... Och som efter skolan hänger med Melker hem!
Jag har världens bästa vänner runt mig, och som hjälper mig!!!!

Tack ska ni ha, det värmer sååå gott i mitt hjärta!!

Go fredag till dej!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress