stormigt


Det var en glad & nöjd liten Ludwig som firade sin födelsedag igår!
Men en ny cykel m stödhjul flög han fram, jäklar va duktig han var på att cykla
och så kul han tyckte det var :-)
Sparkcykeln blir nog oxå en kul grej så småningom...

Tyvärr var grabben lite trött, och borde kanske sovit lite middag innan vi kom..?
Men när jag gjorde tårtan tillsammans med de stora kidsen passade lilleman på att
somna i soffan och missade tårtorna.

En härligt somrig jordgubbstårta - himmagjord!



Som det kan gå när man är trötter.... Men så fort han vaknade igen fick han blåst ljusen
på tårtan och vi sjöng fint? för honom.


Tack Ludwig för ett mysigt kalas!

Hoppas du tar cykeln med dig hem till oss nån dag så ska vi ut och cykla - du & jag!

-

Sitter och tittar ut genom fönstrena, ser iaf ut att kunna bli en hyfsat fin dag idag.
Solen tränger sig igenom molnen, men det verkar blåsa en del och såg precis på
ajfånen att de varnar för kraftig vind...
Men va fasiken, när ska det bli solstolsväder igen?????

Idag får vi se vad som händer, inget alls planerat...
Skönt!
Däremot känner jag en enorm stress inom mig just nu, en stress över jobbet.
Och då vet jag ändå att jag är ledig till onsdag, men ändå är där en stressande känsla
och pulsen slår för fullt :(
Trist!
Ska försöka slå den ifrån mig, så jag bara kan njuta av ett par extra dagars ledighet!

Ikväll blir det iaf till att dra på träningskläderna - Zumbaskak!!
Wiiihooooo :-))))

Ta hand om dej och ha en skön söndag...

- "Livet är till för att levas -
inte bara överlevas." -



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress