pensla träolja


ÄNTLIGEN!!!
Sol, vindstilla & ledig dag...
Vet inte när man prickade in alla dessa gobitar samtidigt :-)
Tur att man drar vinstlotten nån gång iaf, det ger ju en hopp ett tag till!

Ska slänga på mig kläderna direkt och bege mig ut och fortsätta mitt projekt jag
startade igår em när Hampus var med bästa familjen Petersson i Skrylle och hade en
supereftermiddag....
Jag började olja in staketet runt uteplatsen och idag ska jag slutföra projeketet
med att ta trädecket!
Vilket lyft det blir med oljan, det är som en ansiktskräm för en annan....
Använder det på tok för sällan, likadant med altanen ;(

Så jag återkommer senare idag...
Lika bra att dra igång när energin och glädjen över "jobb" finns!

Vilken Valborg vi verkar få - Tjoho!

Ikväll blir det "firande" med bästa vännerna, familjerna Engdahl & Norrheden!

- "I varje motgång finns ett frö till framgång." -



Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress