ännu en fredag


Inte studsa man upp ur sängen idag, men iaf med ett brett leende från öra till öra!
Fredagen är här och helgen bara ett gruskast ifrån oss :-)
Hade som avsikt igår när jag la huvudet på kudden att försöka sova mig i form och sova
mig ifrån det slitna.. Tror inte jag lyckats direkt, men det gör inget!

Har en uppiggande helg framför oss och då glömmer man gärna bort det trötta.

Ser verkligen framemot morgondagens utflykt med tjejerna (och Hampus)!!
Det ska bli sååååå trevligt & behövligt!!
Behöver pumpas med tjejsnack, garv och shopping ;-)

-

Lillebror är på plats i Växjö, och så snabbt vi jobbade igår. Snacka om ett "erfaret"
flytt-team...
När vi åkte hem igen hade han endast ett par kartonger kvar att själv packa upp,
undra om de står kvar ouppackade på måndag när jag åter är i Växjö för att jobba??
En fin lägenhet, i ett härligt lummigt område.
Det blir kanon det Niklas :-)

Men vägen både diiiiiit och heeeem är allt annat är rolig!!!
Hur mkt träd och skog finns det egentligen???
Zzzzzzzzzzzzznark!

-

Fredagen inleds med en "coachdejt", hoppas bli pumpad med en massa energi,
synvinklar & gå därifrån nöjd!
Dejterna blir färre och färre, med längre mellanrum.. Och jag tror att det räcker,
även om de sista dagarna innan är tunga.
Men dessto mer "svävar" jag ju när jag går därifrån!

Sen blir det jobb i Lund idag, nära hem :-)

En eftermiddag med massa sol, långpromenad och härligt altanhäng med go musik i spelaren
 är vad jag hoppas på sen...
Vilken kanonstart det hade varit på helgen... Håller tummarna för det!!!

Hampus har bestämt kompislek efter skolan med kompisen Melker!

Men nu kallar duschen på mig.. JA JA JA, jag kommer då!

- "I mina händer vilar dagar
 som jag aldrig har mött
Oskrivna blad och tomma sidor,
 dem som ingen har sett..." -



Go fredag till dej!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress