kokar!!


När fan ska folk lära sig vad som är mitt eller ditt????????!!!!?
Här sätter vi oss i bilen och ska åka till skolan, då säger Hampus
"var är min bmx-cykel"??

Ja inte fan vet jag, men i cykelstället där den stod igårkväll står den inte längre!!
Cykeln är två veckor gammal och alltså stulen under natten...
Jag blir så lack, förbannad, besviken, upprörd och jävligt ledsen
över hur folk är funtade!!

Hur lycklig tror ni en 9åring blir när hans födelsedagspresent bara försvinner,
han som är så noga med att låsa cyklar eftersom den förra cykeln oxå blev
stulen för ett år sedan ungefär...

Så istället för att dra iväg och jobba, sitter jag nu hemma och anmäler
både till polisen och försäkringsbolaget!
Tur det är vänliga människor man pratar med där iaf!

Verkar lösa sig bra med att få en ny cykel inom ett par dagar iaf...,
men ändå!

Grrrr, vilken jävla start på veckan!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress