sommardäck


Idag ska dem äntligen sättas på...
Sommardäcken!
Äntligen dax att rulla lätt och tyst igen, på tiden!

-

Hampus mår prima igen, åt som en häst igårkväll..
Marinerad fläskfilé och pommes :-)
Och inget har hänt i magen, skönt!
Men det blir ändå till att vara hemma idag, 48 timmar efter åkomman är man tydligen
smittbärande...

Så mina timmar är (nog) räknade.., ska se att lagom till fredageftermiddag ligger
jag i maginfluensan..
Bläääääääääääähä!
Men jag håller alla tummar jag har att få slippa eländet.

-

Hampus ville absolut inte att jag gick och tränade igårkväll,
så jag har "panik" över att jag inte fick skakat rumpa igår...
Men förstår honom oxå.
Så idag får vi bege oss ut på en långpromenad, Hampus kan cykla
bredvid eller stanna hemma den stunden själv.
För ut och promenera ska jag :-)

Men nu är det strax dax att bege sig för att få påsatt däcken.

- "What are words
if you reallyd don´t mean them
 when you say them." -



Hej så länge!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress