endast fakturan saknas

Då är vår "renovering" här hemma färdig!

Endast lite detaljer, hyllor, lampor & annat kvar som ska sättas på plats..
Men det är ju leveranstider och annat på det nya jag handlat,
så än finns det kartonger kvar här hemma ;(
Men det kan jag leva med, man liksom hoppar över dem, missar dem helt enkelt
efter tillräckligt många ggr man gått förbi dem!

Lite bilder på "förvandlingen" följer!

Hampus rum - före



Nu - ett coolt grabbrum!



Köket innan - med en "söt" tapet med körsbär på!



Som förvandlades till lite stripes!



Vardagsrummet - för nån vecka sen



Tv-väggen - nu



Hallen - before



Hallen - now



Mitt kala, trista sovrum...



Som nu blev hur härligt som helst...



Förändringen känns hur bra som helst och vilket "lyft" det blev!
Nöjd Malin :-)
Nu väntar jag bara på fakturan och få betala den, så den är ur världen...

Kram

Anki

Ser jättefint ut. Grattis.

Malin

Tack!! Jag tror det kommer bli super, bara jag får upp allt där det ska vara.. Tavlor, hyllor och annat :-)

Ha en härlig helg...

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress