Thailand

Neeeeeeeeeej, tror snart jag inför duschstrejk... ;-)

Solbrännan man hade för en vecka sen är ju snart ett minne blott bara!
Det räcker man sätter på duschstrålen så lämnar solbrännan mig ;-(
Fasiken va tråkigt.
Det hade ju varit kul att få behålla den liiiiite längre!

Visst finns den kvar, men behåller gärna det såhär nu fram till april... ;-)



Idag går alltså bilen mot Kastrups flygplats och dumpning av mamma & pappa...
Thailand drygt 2 veckor väntar dem, sååå välförtjänta!!

Ska erkänna att jag gärna hade åkt med...
Hampus och jag såg ett "När & Fjärran"-program igårkväll och det var just från Thailand...
Shit, vilket hav och stränder!!!
Resten är jag inte så speciellt imponerad över, men sol & bad verkar magiskt där!!!

Undra om jag nånsin kommer att kunna "spara ihop" så mkt till mig & Hampus att vi kommer dit??
Eller så får jag ta och leta upp en "goding" som kan tänka sig sponsra elr bjuda oss *he he*
Nä fy för den, det hade jag aldrig gått med på..
 Jag betalar och gör rätt för mig!
Ingen annan ska behöva betala för oss...

Ha en underbar semester mamma & pappa,
njut av livet där borta!!

Vi älskar Er!



-

Annars blir det nog mest SPORT idag!!
Två handbollsmatcher och säkert lite Vinterstudio och skidor...
Men i eftermiddag ligger all fokus på Malmö Arena!!!
Heja Sverige & Danmark!!!!

Dessutom är det ZUMBA ikväll!!!!
Och den är säkert mitt i finalen, men då väljer jag att skaka rumpa...
Så jäkla kul är det faktiskt att Zumba!!!
Och det säger inte lite när JAG byter ut en VM-final i Handboll mot att skaka rumpa!!!

Dessutom verkar Mif ha fattat poängen med hockey, det KRÄVS att man gör mål för att ta poäng!!!!
4poäng på två matcher i helgen får nog ändå räknas som godkänt...
Hoppas den där Stenbeck hittar på något kuligt senast imorrn!!!
Transferfönstret stängs ju då....
Han kanske skulle ställa sig i båset istället för den där Robert Olsson (elr vad han heter)

-

- "Som en väg utan mål
Och ingen där som förstår
När man har tappat allt man någonsin trodde på
Då kan det öppnas upp en dörr
 Som du inte såg där förr
Och solen lyser åter vägen där du går" -



Tjingelingen....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress