sista dan


God underbara morgon, denna sista dag 2011.
Jisses vad ett år går snabbt!
En ganska sen morgon kom jag upp idag, stega faktiskt inte upp förrän nu halv 9 :-)

Låg i sängen inatt till 02,45 och spela wordfeud mot bäste vännen,
och jag våga inte blanda in fler matcher eftersom han öppnade upp en ny spelplan till
oss med mycket mer "tänkande" från oss båda...
Superroliga omgångar och 1-1 i matcher blev det i natt!!

Men helt livsfarligt, såhär kan jag inte hålla på om nätterna...
Är ju inte människa på morgnarna längre!
Tur det snart är "vardag" igen, så man kommer i säng!!

-

Här vaknar man upp till en kall och klar morgon... Frosten ligger vacker på gräset,
och jag tror att solen är på väg upp för en ljus himmel!
Möjligen så avslutas 2011 med ett härligt väder...?

Funderar på en riktigt lång promenad längs havet i dag,
så man lyckas supa in så mkt frisk luft att man orkar hålla sig vaken över
12-slaget inatt :-)

Jag hör att det börjar röra sig i sängen inne hos Hampus,
han är nog på väg att slå upp sina fina blå ögon denna dag....
Egentligen borde han nog sova en stund till, han låg i sängen igårkväll till sent och såg en
Lady Gagakonsert!!
Hans stora idol just nu.

Han frågade häromdan om vi inte kunde åka till USA nästa sommar på semester
och se Lady Gaga...
Då knöt det sig faktiskt i magen på mig, skulle han och jag fixa det "stora" landet alldeles
själva??!? Blev för en stund lite osäker...
Jag har på känn att allt är så stort där, och inte riktigt "min" grej.
Men jag kan ha sååååå fel, och ända rätta är att kanske testa landet "over there" för att
se om jag fixar det elr inte :-)
Det tåls helt enkelt att tänkas på - världens utmaning (kanske)!!

-

Nu tänker jag sätta på lite skön musik i spelaren, och bara njuta av en
ledig dag i morgonrocken...
Har inte många måsten idag förutom lite raketinköp, och "glass-i-lass"inköp inför
barnens efterrätt ikväll!

Återkommer kanske senare under dagen med "blickar" från det gångna året...

- "Njut av skönheten
 i vardagen -
 molnen, träden och blommorna
 på ängen" -



Vill önska Dej - nära & kära
ett riktigt
 Gott Slut 2011 &
ett härligt
Gott Nytt År 2012!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress