kraftlösa jag

Undra om kroppen har "extra" krafter att hämta,
såna som går lite mer på sparlåga...?

Jag tror nämligen jag använder dem just nu, helt slut i kroppen..
Men ändå så fungerar den och man är uppe.
Så nog finns det extra krafter att ta nånstans...

Skulle nog kunna sova i två dygn just nu känns det som ;)
Men kanske bara hade orkat ett halvt *hi hi*

Usch så sliten man kan vara, mörkret hjälper ju inte heller mig åt rätt håll!
Det är ju inte förrän nu runt halv 7 det börjar ljusna på morgonen,
och idag är det dessutom riktigt kallt...

Och himlen ser ut att vara klar, det kan nog bli en härlig dag ute!!

Idag blir det en coach-morgon, bara att erkänna att mina "pauser"
misslyckats denna vecka!
Men vi/jag försöker en vecka till, det tar tid det sa hon till mig förra gången...

Sen blir det en eftermiddag med kill-lek här hemma!
Bästisen är hemma från Greklandssemestern igen och gossarna bestämde igårkväll
att idag ska det L E K A S!!!
Godingar :)

" -Ta inte den kortaste vägen,
ta den vackraste" -



Tjing

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress