Ge-Kå´at


Då var man hemma igen efter en dags shopping i Ullared,
 med tre andra shoppingglada tjejer och Hampus!!
En supertrevlig dag, men damn vad folk det där stället drar!!!!!
Blääää för folkmassor.... ;(

Dessutom irriterar det mig till MAX att pensionärerna oxå måste
åka till Ullared en lönelördag...
Har inte de alla andra dagar i veckan att kunna åka dit på????


Alltså,
det här budskapet vet jag inte om jag delar!!
Men visst är det kul att åka dit på en utflyktsrunda och shoppa lite.. :)




En väldigt nöjd juvel med vagnen full av gobitar...



Möjligen lite sliten efter att ha trängts bland tusentals andra shoppaholic´s!!
Men med en påse julenissar glömmer man lätt bort det "jobbiga"... :)




Fatta vilka köer där var när vi kom ut från vår shopping...
Kundvagnarna var hårdvaluta,
synd man inte kom på tidigare att man kunde "sälja" sin dyrt...

Är RÄTT nöjd över att ha gått upp kl 04 och var där när de öppna kl 07,
vi var ju ändå inne på en kvart typ!

Jag tror fortfarande att folk står där i kö och väntar på att få komma in,
GALET!!!



Och som vi alla shoppade!
Vi hade inte fått in en grej till i bilen...
Fylld till MAX, upp i tak!!

Backspegel?? Vad är det...




En del av Hampus shopping...
Så klart har de släppt 4st nya "Star Wars Clone Wars"-filmer lagom till julhandeln...

Och ett nytt Sims 3-spel & nått pang-pangdatorspel...



Jag fick med mig hem två fina tomtenissar iaf, inte mkt mer än så fick jag...
99kronor styck, billigt!!! & Fina!!



Mosters minste juvel ska få käka middag
tillsammans med Buzz Lightyear framöver!!




Det var väl vad man ungefär fick för ett par tre tusenlappar...
Pengarna rullar snabbt och konstant... :)

Tack alla girlzen för en härlig & tidig lördag!!
Till våren drar vi igen... :))


Tja!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress