tidsbyte


Var nog ganska gott med en extra timme inatt!
Men sonen min vaknade kl 5 och tyckte jag skulle sätta på tv´n!
Skitsur blev han när jag försökte förklara att
programmen inte startat då...
Han fällde ett par tårar, men somnade om efter en halvtimme!
Märkligt att han vakna så där tidigt, borde vara jättetrött
efter vår gårdag och uppstigning i ottan...

Men tanken över att det lär vara mörkt vid 17-tiden idag
känns verkligen inte jätteskoj...
Visst är det skönt att morgnarna blir lite ljusare,
men hade gärna behållt ljusa kvällar för gott!!

-

Igårkväll gjorde vi det väldigt enkelt för oss,
köpte med oss hem en pizza/kebabrulle när
vi varit ute på vår "privat-taxi-runda" ;)
Sen blev det bara tv-mys i soffan och slappt värre!

-

I eftermiddag ska vi hålla alla tummar vi har på
HBK!!!
Hif har bortamatch i Halmstad och vad vore inte härligare
än om HBK kniper vinsten från dem....
Så heja heja heja HBK HBK!!!

Jag tror även att det blir en heldagslekdag med kompis
om jag känner Hampus rätt!
Och det går alldeles utmärkt, jag ska bara fakturera
till pappsen men det kan jag göra när det passar.

Annars är man nog allt lite shoppingsugen,
gårdagens shopping gav mersmak... :)

Jag skulle kunna tänka mig något nytt plagg,
men tycker faktiskt att höstmodet är väldigt "murrigt" och trist...
Men kanske kan jag hitta nått som faller mig i smaken!!
Vi får väl se om jag kommer ut på nån runda elr inte.

- "Idag är en dag fylld
med skönhet" -



Malin

Ps. En runda i ett solarium hade nog varit pricken över dagen!
Hoppas fixa ihop en sån stund idag...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress