flamenco :)

Usch, inte alls på humör idag..
Mer på ett 7helsikeshumör!

Fick iaf mig med mig sonen ut på en julskyltsrunda i stan i eftermiddags...
Efter många om och men kom vi iväg!
Inte var det mkt till julskyltningen tycker jag...,
men vi gick fram och tbx på Lunds gator och gick in där vi tyckte oss vilja gå in.

Village gick jag in på och Hampus gick in i spelbutiken vid sidan om....
Hittade lite nya grejs till mitt "hjärta" som jag köpte i höstas.

Så nu är det jul i "hjärtat"...
Allt från Village!




Gick sen förbi Olivia & Oliver elr om butiken nu hette Oliver & Olivia.. ;)
Såg att de skyltade med Desigual-kläder i skyltfönstret, så in dit ville jag!
Och nu har jag fått "nys" om ett nytt läckert klädmärke!!!

Flamenco - från Madrid
Helt fantastiska blusar/tunikor/klänningar i härliga färger och former!!!
Mmmmmmmmm

Den här tunikan hängde med mig hem!!
Helt förälskad... :)
Lite missvisad i färgen, men den är mörkbrun i botten.
Så nöjd jag är!!




Just nu sitter jag en stund vid köksbordet & Hampus bygger ihop en legosats han
fick i adventspaketet idag...
Snart dax att ta söndagskväll och hoppas på ett mkt bättre humör imorrn!!
Ska se "ensam mamma söker" sen blir det nog sängen...

Tror jag pussades för mkt igårkväll med min minste juvel, Ludwig...
Tror han smittat mig med sina förkylningsbaciller,
men pussarna är värda det!

Go söndagkväll på dig...

susanne

vilken snygg tunika...väldigt fin

Skönt att ögat börjar ge med sig.

Ha en bra dag och kör försiktigt om du ska ut på vägarna

Kram Sus

Malin

Åhh tack så mkt! Jag gillade oxå tunikan som tusan :)

Ja ögat är faktiskt nästan helt bra igen, lite rött/gult men mkt bättre än det varit!!

Imorrn bär det av mot de småländska skogarna.., lär ta tid på vägarna!

Ha en bra vecka du oxå...

Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress