Skallebank

Usch & fy, här steg man upp vid halv 6 med huvudvärk...
Finns väl ändå inte mkt värre än att vakna med det, släpper liksom aldrig!
Tog mig ut på en promenad iaf och det var skönt.

Igår lovade dem sol idag...
MEN än så länge har jag bara märkt och sett regn och tunga moln ;(
När ska meterologerna ha rätt för en gång skull då??
Det måste vara ett yrke där man sitter säkert på sin post även om man "siar" fel var och varannan dag.... ;)
Inte får man kicken för det!

En ny vecka med nya utmaningsförsök ligger framför fötterna på oss..
Bara att sätta igång och inleda den.
Jag hoppas starta igång med en riktigt bra budget idag, blir liksom "lättare" att jobba då på nått sätt.

Tycker ändå att det verkar stå helt still ute i handeln... Handlar ni inte elr???
Vad sparar ni till?

Men faktiskt så behöver man inte gå längre än till sig själv, jag behöver inte det iaf.
Man ÄR inte på shoppinghumör med sånt här väder direkt, jag hade varit mkt mer alert och shoppingsugen om det varit sol & värme...
Då hade man ju velat ha lite nya härliga tunna kläder. Idag vill man ju helst bara dra på sig myskläderna och dra täcket över huvudet och vakna när sommarn är här!!

Här hemma försöker vi nog spara (om vi nu lyckas) till en veckas semester runt Medelhavet i slutet av juli när jag fyller år.. Åker nog faktiskt hellre iväg och gottar mig än har fest.
Så vi hoppas kunna spara ihop till en resa...

Och då kan det vara läge att ta tag i dagen och börja jobba så fort det bara går!!!
Tack för nu...

Hörs kanske ikväll...

Kramen

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress